Lid worden

Natuurlijk is het uitoefenen van de hobby “zingen” het eerste waaraan je moet denken als je je wilt aansluiten bij een koor. Maar ook de factor gezelligheid, sociale contacten, e.d. zijn belangrijke zaken die door de zangvereniging “Laar” worden gekoesterd. En niet zonder succes. Iedereen voelt zich thuis bij de familie van zangvereniging “Laar” Iedere woensdagavond wordt van 18.45 tot 20.00 uur gerepeteerd in café- en zalen “Bee-j Bertje” Rietstraat 28, 6003 PM Laar – Weert
Tijdens zo’n repetitieavond wordt er hard en serieus gewerkt, hetgeen niet wegneemt dat “de lachspieren ook wel eens worden aangesproken. Interesse? Neem vrijblijvend contact met ons op (zie contact) of kom eens vrijblijvend een woensdagavond de muzikale én gezellige sfeer proeven. Er is geen drempel, dus van drempelvrees hoeft dan ook geen sprake te zijn! Gewoon komen en je zult je meteen op je gemak voelen. Wij zullen u met open armen ontvangen