Begeleiding

De uit het Belgische Maaseik afkomstige Annemarie Moors zwaait de scepter over onze zanggroep.
Op haar geheel eigen manier weet ze ons tijdens de wekelijkse repetities goed in het gareel te houden.

Het is inspirerend om met Annemarie te werken die goed kan interpreteren, waar we ontzettend mee
kunnen lachen en die het goed kan vinden met het koor. We hopen haar nog lang bij ons te houden!

De muzikale loopbaan van Annemarie start op 9-jarige leeftijd als ze lessen elektronisch orgel gaat volgen bij privé-docent Jan Kollee in Weert. Kort daarna breidt ze haar studie uit met accordeon en keyboard.

Op haar 16e wordt dit gevolgd door een studie kerkorgel en al snel sleept ze met haar muzikale talent diverse eerste prijzen en onderscheidingen in de wacht. Rond haar 20e vindt Annemarie een nieuwe muzikale uitdaging in het dirigeren.

Momenteel dirigeert Annemarie vijf koren: twee kerkkoren, een seniorenkoor, een jongerenkoor en natuurlijk “Zangvereniging Laar”